esmaspäev, 14. november 2016

Iseteeninduskassad: Astu aga ligi ja mõnita end ise!

Ma ei ole eriline närvihaige, aga paari poeketi nagu Prisma ja Rimi iseteeninduskassad on mind viimasel ajal korralikult välja vihastanud.
Esiteks ei anna nende kassade kasutamine tipptunnil erilist ajavõitu – sabad on ikkagi pikad ja kitsal alal tunglemine pole üldse tore, eriti kui kõik ostjad on kärudega ning nende vahel sebib veel umbkeelne müüja, kes jookseb küll ühe, küll teise ostja juurde probleeme lahendama.
Teiseks on kassade kasutamine suhteliselt tülikas – kõigepealt piiksuta kaup ükshaaval skännerist läbi, lao alusele (kaalule) ja siis oota, millal võid selle kotti pakkida. Kui on rohkem kaupa, siis on ikka väga kitsas triipkoodi skännimise ja pakkimisega toimetada ning selle tulemusena kuvatakse ekraanile rohkelt kõikvõimalikke veateateid a la „Aseta kaup alusele tagasi!“ jms.
Ma saan aru, et müüjatest on puudus, keegi ei taha näruse palga eest kassades istuda ja mis saab olla poepidajale magusam, kui säästa töötajate palgaraha, aga siiski, kuskil on piir. Hindan ja pean vajalikuks iga ametit, aga lihtsalt ei taha väsinuna peale pikka tööpäeva veel müüjate tööd teha.
Kui midagi automatiseerida, peaks see ikka ennekõike kliendi huvides töötama, kes oma raha poodi jätab.
Õnneks on veel võimalik jalgadega hääletada.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Enne mõtle, siis ütle! Aitäh!