esmaspäev, 8. mai 2017

RIP Statoil

Uuenenud tanklas seisavad leti taga kaks klienditeenindajat.

KT 1: Kas meil on midagi muutunud?
KT 2: Mina küll pole märganud.
KT 1: Palk on sama väike.
KT 2: Jah! Ülemused on ka samad.
KT 1: Ja bensiin 95E voolab ikka voolikust.
KT 2: Ja diiselkütust väljutatakse endiselt D-tähega torust.
KT 1: Sularaha tuleb ikka seina seest.
KT 2: Ja kohvimasin teeb samasugust kohvi.
KT 1: Tõepoolest, kõik on sama!
KT 2: Mis see meie tankla nimi nüüd oligi?
KT 1: Oota, ma jooksen välja ja vaatan!
KT 2: Oh, pole vaja, niikuinii on kõik sama.
KT 1: Ma ikka igaks juhuks üle ukse vaatan! … Tse … Tsi .. Tsö .. Kuule hoopis teine nimi on kui möödunud suvel!
KT 2: Ah, mida sa ajad! Ma ei ole küll märganud!
KT 1: Võib-olla mulle ainult tundus nii …
KT 2: Muidugi! Sul on hallutsinatsioonid. Oled end lolliks töötanud! Koosolekul öeldi, et uue omanikuga mitte midagi ei muutu.
KT 1: Ei muutu, siis ei muutu, nii ongi parem! Aga nimi oli ikka nagu teistsugune …
KT 2: Ära hakka! Vaata, klient tuleb! Tuttav lõust, ostab igal hommikul oma koerale ühe frankfurteri.
KT 1: Kui teeks nii, et täna ei müüks. Teeks teisiti! Kui kütust ei tangi, siis vorsti ei saa!
KT 2: Ah, jäta! Pole vaja midagi muuta!
KT 1: Hea küll, ma olen vist tõesti üle töötanud. Selline loll rahutus on peal nagu oleks midagi muutunud. Pean laskma perearstil rahusteid välja kirjutada.
KT 2: Oleks ka viimane aeg! Midagi ei muutu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Enne mõtle, siis ütle! Aitäh!